خدمات پشتیبانی مدیستودیا
تیم مدیستودیا در شاخههای مختلفی فعالیت میکند و یکی از آنها انواع پشتیبانی خدمات ارائه شده است.
در مدیستودیا هر خدماتی که ارائه میشود دارای پشتیبانی متعهدانه در جهت رضایت هرچه بیشتر مشتریان خواهد بود.
هر یک از خدمات ما پشتیبانی مختص به خود را دارد که یا بصورت ریموت و یا ارتباط تلفنی انجام خواهد شد. اما لازم به ذکر است که پشتیبانی هر رسانهای خصوصا شبکههای اجتماعی و سایت در دو بخش محتوایی و فنی به شرح زیر انجام میشود:
پشتیبانی فنی
- بهروزرسانی منظم بخش فنی سایت
- بکاپگیری کامل دورهای از سایت
- اقدامات لازم جهت جلوگیری از هرگونه Attacking
- جلوگیری از بروز انواع عیوب احتمالی و رفع آنها
- پشتیبانی از مشکلات یوزرها (کاربران) از ساعت 12 الی 16 (روزانه)
- مشاوره جهت انجام تبلیغات
- ارائه راهکارهای تبلیغاتی جهت انجام تبلیغات و درآمدزایی
- بهینهسازی روشهای ارتباطی موجود با مشتری
- انجام اقدامات مربوط به آنالیز (google analytic) و ثبت در گوگل
پشتیبانی محتوایی
- انجام تنظیمات مربوط به کالا (فروشگاهی) و بخشهای مختلف سایت شامل سایز تصاویر، سایز نوشتار و …
- انجام امور مربوط به طراحی صفحات از جمله چیدمان و تغییرات سایت
- طراحی و ساخت مربوط به ایجاد منوهای جدید و آپدیت منوهای قدیمی
- ایجاد تغییرات در فیلدهای تعیین شده در فرمهای گوناگون موجود
- آپدیت مشخصات و دیتاهای مختلف مربوط به همهی آیتمها
- انجام تغییرات مشخصاتی و قیمتی کالاها (فروشگاهی)
- انجام تغییرات در نمایش فیلدهای اختصاصی Customer Registration
- انجام تغییرات گرافیکی در اجزای گوناگون بصری
- ایجاد بخش وبلاگ و تولید محتوای متنی و تصویری جهت بهبود سئو سایت
- طراحی پست و استوری اینستاگرام (تعداد توافقی و هزینه مجزا)
- انجام تبلیغات google ads (درصورت اعلام نیاز) با بودجه پیشنهادی جهت بهبود سئو سایت و ظاهر شدن در لینکهای ابتدایی صفحه اول گوگل *بصورت مقطعی*
- انجام و تولید محتوای گرافیک جهت بنرهای تبلیغاتی
تذکر : *هزینه انجام هرگونه تبلیغات در وبسایتها و پیجها به عهده مشتری خواهد بود*